Tänusõnad, tervitused, küsimused või ettepanekud

Kas saite Hesburgeri restoranis eriliselt sõbraliku teeninduse osaliseks? Kas märkasite midagi, mida saaks parandada? Kas teil on ettepanekuid uute toodete suhtes? Jagage oma kogemusi ja ideid julgesti, nii saame tulevikus teile paremat teenindust pakkuda.

Tagasiside kiireks kättesaamiseks valige kõigepealt õige teema, sest restoraniga seotud sõnumid saadetakse otse restoranidele. Soovi korral võite tagasisidet ka anonüümselt saata. Jääme teie tähelepanekuid ootama!

Valige tagasiside teema:

Kas Sul on küsimus mõne meie toote või tegevuse kohta?

Uuri järgi meie korduma kippuvate küsimuste seast!

Populaarsemad teemad:

Kust pärineb Hesburgeris kasutatav veiseliha?

Hesburgeri hamburgerid valmistatakse 100% kvaliteetsest veiselihast. Baltikumi turu jaoks toodab pihve Leedu ettevõte Biovela.

Miks mu lemmiktoode menüüst eemaldati?

Muudatuste tegemisel tootevalikus lähtume alati klientide eelistustest. Uue toote lisamiseks tootevalikusse peame mõne eelmise toote menüüst eemaldama, sest tooteid lõputult lisada ei ole võimalik. Uute toodete arendamisel peame alati silmas, et menüüs oleks iga kliendi jaoks midagi maitsvat.

Kust saab Hesburgeri tootevalikut vaadata? Mida Hesburgeri tooted sisaldavad?

Hesburgeri tootevalikut näete ettevõtte veebisaidil. Lingil iga toote juures on kirjas ka selle koostisosad. Ka meie restoranide teenindajad oskavad teile anda toodete koostisosade, toiteainete ja allergeenide teavet.

Millal jälle mu lemmiktoote kampaania korraldatakse?

Pingutame selle nimel, et pakkuda regulaarselt kampaaniate raames populaarseid kampaaniatooteid. Jälgime hoolega tagasisidet, mis puudutab uusi tooteid ning korduvaid kampaaniatooteid. Klientide tagasiside on meie jaoks kampaaniatoodete valimisel väga oluline.

Kuidas saab eine toiteväärtuse välja arvutada?

Hesburgeri veebisaidil on eraldi toiteainekalkulaator, mille abil saate näiteks valitud eine toiteväärtuse välja arvutada.

KUIDAS MA TEAN, KAS HESBURGERI TOOTED SOBIVAD MINU ERITOITUMISEGA?

Hesburgeri restoranides saab samas õlis küpsetada kõiki õlis küpsevaid tooteid (kana, sojapulki, köögiviljapihve, sibularõngaid, nagitsaid ja friikartuleid) . Hesburgeri veiselihapihvid valmistatakse samuti samal grillil peekoni ja kanafileega.

Julgustame oma toiduallergiate ja eridieetidega kliente enne tellimuse esitamist tutvuma meie koostisosade tooteinfoga, sest tooteteave võib meie koostisainetes muutuda. Uuendatud tooteteave on alati saadaval meie veebisaidil. Eridieetide ja toitumist puudutavate küsimuste korral soovitame pöörduda tervishoiutöötaja poole.

Tellimuse esitamisel oma eridieeti või toiduallergiat esile tõstes tagate, et meie töötajad on sellest teadlikud ja on valmis selleks, et teie toodet tuleb valmistada erilise tähelepanuga. Kõik tooted valmistatakse samas köögis, seega on teiste toitainetega kokku puutumise oht siiski olemas ja võimalik.

Mida teha, kui olen oma boonuskaardi ära kaotanud?

Uue boonuskaardi saate tellida siit.

 

Kas Hesburger pakub ka eraldi serveeritavaid salateid?

Jah, Hesburger pakub eraldi serveeritavate salatite valikut. Salatite valiku leiate meie veebisaidi jaotisest Salatid. Iga salati puhul saate valida ühe meelepärase kastme. Kastmete valiku leiate meie veebisaidi jaotisest Kastmed.

Kust pärinevad Hesburgeri majoneesid, salati- ja dipikastmed?

Hesburgeri majoneesid, dipi- ja salatikastmed valmistatakse peamiselt meie enda tootmistsehhides Soomes Kaarinas või Leedus Kaunases. Vaadake tooteteavet meie veebisaidilt.

Millel põhineb Hesburgeri kvaliteet?

Hesburgeri kvaliteet põhineb usaldusväärsetel tarnijatel, kes on meie pikaajalised partnerid. Meie tooted on kvaliteetsed tänu väga heale toorainele, mille valmistamisel restorani klientide jaoks järgitakse täpselt määratletud juhiseid. Kogu ettevõtte ulatuses kehtivad ühesugused juhised, mis tagavad, et lõpptooted vastavad kõrgeimale standardile. Mitmesugused käsiraamatud ja enesehinnanguprogramm aitavad kaasa kvaliteedi tagamisele kogu keti ulatuses. Peale riikliku toiduainete järelevalve on Hesburgeril kvaliteedi tagamiseks ka oma regulaarse järelevalve süsteem. Seda süsteemi haldab toiduainete kvaliteedi juhtimisega tegelev sõltumatu akrediteeritud labor lauselõpp kaks korda.

Millest on Hesburgeri friikartulid valmistatud?

Hesburgeri friikartulid on valmistatud 100% ehtsatest kartulitest. Krõbeda tekstuuri tagamiseks on friikartulitele ka teisi aineid lisatud. Kartuleid küpsetatakse 100% rapsiõlis. Vaadake tooteteavet meie veebisaidilt.

Kust saab vaadata Hesburgeri toodete toiteaineteavet?

Hesburgeri toodete toiteaineteave on kirjas iga toote all Hesburgeri veebisaidi jaotises Tooted. Hesburgeril on ka eraldi toiteainekalkulaator, mille abil saate toidukomplekti toiteväärtuse välja arvutada.

Kust saab vaadata Hesburgeri toodetes leiduvate allergeenide või ülitundlikkust põhjustavate ainete teavet?

 Hesburgeri toodete allergeeniteave on kirjas iga toote all Hesburgeri veebisaidi jaotises Tooted. Koostasime ka toiteväärtuse tabeli, kus on kirjas toodetes sisalduvad allergeenid.

MIKS ON HESBURGER KASUTUSELE VÕTNUD PABERKÕRRED?

Hesburger on aastaid arendanud ja vähendanud võimalikult palju pakkematerjale. 2019. aastal läks Hesburger üle paberkõrte kasutamisele, et vähendada plastiku kasutamist. Samuti keelas EL määrus alates 2021. aastast täielikult plastkõrte kasutuse EL-s.

Oleme alates 1990. aastast vähendanud ka üldiselt kõrte kasutamist. Näiteks kõrte eemaldamine meie restoranide joogivõtu laudadelt. Mõndade meie toodete puhul on kõrs juba tootega kaasas, kuid soovi korral kõrre puudumisel on siiski alati võimalus küsida seda kassast.

KUIDAS HESBURGER VÄHENDAB PLASTIKU KASUTUST?

Oleme aastate jooksul palju kordi vähendanud ja õhendanud oma pakendeid ning asendanud plastiku keskkonnasõbralikumate materjalidega. Näiteks loobus Hesburger 2019. aasta jooksul täielikult plastkõrtest Soomes ning 2020. aasta jooksul Baltikumis ja Bulgaarias.

Toidusektoris on plastikul teatud juhtudel oluline roll, näiteks säilivuse ja toiduhügieeni tagamiseks. See aitab vältida toiduainete riknemist ja tagab tooraine hea kvaliteedi. Kuna pakendeid on siiski vaja, siis on selle taaskasutamise võimalus meie prioriteet.

Plasti lagunemiseks kulub sadu aastaid. Seega on oluline, et juba olemasolevat plastikut kasutataks mõistlikult. Hesburger kasutab töörõivaid, kus kasutatav kangas sisaldab taaskasutatud plastpudeleid. Üks töörõiva pluusi sisaldab 18 ja vöö 20 taaskasutatud plastpudelit. Kui töörõivaste elutsükkel jõuab lõpule, kogutakse need kokku ja kulunud tööriideid kasutatakse kuni 50-aastase kasutuseaga Hesburgeri restoranide välilauakomplektide materjalina. Samuti taaskasutab Hesburger ka tootmises ja transpordis kasutatavat läbipaistvat plastkilet.

Loe rohkem siit: https://www.hesburger.ee/hesburgerist/vastutustundlikkus/keskkonnas--bralikkus/vahem-plastikut 

MIKS KASUTAB HESBURGER ÜHEKORDSELT KASUTATAVAID NÕUSID?

Nõude ja lauanõude ladustamine ja hooldamine meie restoranides ei ole võimalik.

Kiirtoidu mõte on selles, et tooted on kliendi jaoks valmis. Pakend kaitseb toodet nt. kuivamise eest ja tagab toote hügieenilisuse ja säilimise. Pakendamine on vajalik nii toiduhügieeni, sujuva söömise kui ka puhtuse seisukohalt. Tihti pakitakse tooted ka kaasa võtmiseks, mille puhul on pakendamine tingimata vajalik. Kuid kõrsi, joogitopsi kaasi ja salvrätikuid anname vaid vastavalt vajadusele.

Püüame teha häid valikuid seoses pakenditega, võttes arvesse materjale, toiduhügieeni ja jäätmetekke minimeerimist. Samuti on oluline välja selgitada pakendite taaskasutamise võimalused ning jäätmekäitluskohtade võimekus erinevaid materjale vastu võtta. Arvestada tuleb kindlasti ka sellega, et nt. vastupidavate ja ühekordselt kasutatavate nõude mõju keskkonnale oleks sõbralik.

KUIDAS SAAB ASUDA TÖÖLE HESBURGERIS?

Jälgi meie kodulehel olevaid vabu töökohti ja esita oma elektrooniline tööavaldus läbi vabade ametikohtade rubriigis oleva töötaotlusvormi. Rubriigis Vabad töökohad näed, millised meie restoranid otsivad uusi töötajaid. Olukord muutub peaaegu iga päev, seega lehte tuleb jälgida usinalt.

KAS HESBURGERI RESTORANIDES ON FOTOGRAFEERIMINE LUBATUD?

Fotosid või videoid võib teha restorani õuealal või restorani kliendialal. Siiski tuleks alati arvestada nii teiste klientide kui ka restorani töötajate privaatsusega. Kui soovite oma fotosid avaldada, tuleks kindlasti küsida selleks ka luba.

Täpsemat infot Hesburgeri restoranides pildistamise kohta saab arendus- ja turundusdirektori Ieva Salmelaga. 

MIDA KUJUTAB ENDAST HESBURGERI RAKENDUS?

Hesburgeril on oma mobiilirakendus, mis töötab iPhone'ides ja Android -telefonides. Rakenduse saab oma telefoni alla laadida App Store'ist, Google Playst või Huawei AppGalleryst.

Hesburgeri rakendusega on võimalik tasuda ja ette tellida toitu. Samuti sisaldab see ka elektroonilisel kujul Hesburgeri kuponge.

Rakendus kiirendab protsessi, sest ette tellitud ja makstud toidu saab valmimisel kätte koheselt restorani vastuvõtupunktist. Rakenduse kaudu on võimalik kasutada ka boonuskaarti. Selleks tuleb libistada ekraanil vasakule, et kuvada boonuskaardi QR -kood, mida saab ette näidates lugeda boonuskaardina kassas.

Rakendus võimaldab ka hõlpsasti leida teile lähima Hesburgeri restorani ja juhatada selleni. Samuti leiate rakendusest info meie tooteteabe kohta.