20.01.2016

Hesburger: Baltikumi suurim müük on Eestis

2015. aastal oli Hesburgeri müügikäive kolme riigi peale kokku 51 milj EUR, millest Eestis tehti 19 milj EUR, Lätis 18 milj EUR, Leedus 14 milj EUR.

Võrrelduna möödunud aastaga on Hesburgeri müügikäive Baltikumis kasvanud 3 milj EUR võrra, suurim müügikasv oli Leedus (20%), järgnes Läti (2,6%) ja Eesti (1,7%).

Hesburgeril on täna Baltikumis 124 restorani, neist 37 Eestis. Kokku on ettevõte investeerinud uute restoranide arendamisse Eestis 2015 aastal 1,55 milj EUR ja loonud 33 uut töökohta. Ka sel aastal planeerib ettevõte investeerida 1,5 milj EUR ja avada vähemalt 3 uut restorani.

Hesburgeri arendusjuhi Ieva Salmela sõnul kasvab turg kogu Baltikumis ja võtmeküsimus on menüü kvaliteet – hoida menüüs kindlaid kliendilemmikuid ning lisada uudseid maitseid. Möödunud aastal täiendas Hesburger  menüüd smuutide ning tumeda rukki leiva baasil pakutavate einetega.

2015. aasta lõpus Socio Uuringukeskusepoolt läbi viidud Eesti kiirtoiduturu ülevaatest selgus, et vastanuist suurim osa (23%) eelistab kiirtoidukohana just Hesburgerit. Vaatamata tihenenud konkurentsisituatsioonile on võrrelduna 2014. aasta tulemustega Hesburgeri liidripositsioon konkurentide ees kasvanud (2014 oli eelistus 21%) .

Sel aastal 50ndat tegevusaastat tähistaval  Hesburgerilon Eestis 37 restorani, Baltikumis tervikuna 124. Kokku on maailmas tänase seisuga avatud 437 Hesburgeri restorani, lisaks Baltikumile ka Skandinaavias, Venemaal ja Saksamaal. Ettevõte on aktiivses arengufaasis ning möödunud aastal avati ainuüksi Baltikumis, kus kokku töötab täna 1335 inimest, 8 uut restorani. Hesburgeri restoranides üle maailma on töötajaid ligikaudu 6700 ning see arv suureneb pidevalt. Hesburger on 1966. aastal Soomes rajatud perefirma, mille asutajateks on Heikki ja Kirsti Salmela.