
01.07.2025
Hesburger lõpetab lasteeinete müügi
Hesburgeri lasteeine müük lõpetatakse 2026. aasta kevadel. Otsus tuleneb ettevõtte eesmärkidest, muutuvatest tarbijate ootustest ning uutest soovitustest lastele suunatud turunduse osas.
Lasteeine müük peatatakse 2026. aasta kevadel kõigis riikides, kus Hesburger tegutseb. Muudatuse eesmärk on tugevdada keti vastutustundlikku tegevust ning valmistuda laste turundusega seotud tulevasteks muudatusteks.
„Lasteeine ja sellega kaasas olevad kampaania tooted on olnud osa Hesburgeri ajaloost üle 30 aasta, kuid nüüd on pärast hoolikat kaalumist aeg meie tegevust kaasajastada. Loodame, et tarbijad võtavad selle otsuse hästi vastu, sest Hesburger pakub peredele peredele küllaga teisi valikuid,” sõnab Ieva Salmela, Hesburgeri rahvusvahelise kommunikatsiooni ja turunduse juht.
Kolm miljonit kampaaniatoodet aastas.
Aastas on Hesburger korraldanud kuus lasteeine kampaaniat. Iga kampaania raames on keti kõigis tegevusriikides kokku ostetud ligikaudu 500 000 kampaaniatoodet, mis teeb aastaseks koguseks ligikaudu kolm miljonit. Lasteeine kampaaniatooted on pakkunud lastele mitmesuguseid tegevusi, mis võimaldavad neil sisukalt aega veeta: näiteks erinevad mänguasjad, lauamängud, hüppenöörid ja meisterdamiskomplektid.
Salmela sõnul on lasteeine mänguasjade populaarsus viimastel aastatel langenud – üha enam kliente loobub sellest või valib selle asemel Mini-jäätise.
Laoseis müüakse lõpuni.
Kõik kokku lepitud kampaaniad viiakse läbi 2025. aasta lõpuni ning kõik olemasolevad laovarud müüakse lõpuni.
Hesburger jätkab siiski peredele mõeldud teenustega, näiteks mängunurkade pakkumisega restoranides. Lasteeine osaks olnud burger ja einevalik jäävad tootevalikusse ka edaspidi, kuid ilma mänguasja või muu kampaaniatooteta.