05.01.2017

Hesburger: Baltikumi suurim müük on jätkuvalt Eestis

Hesburgeri arendusjuhi Ieva Salmela sõnul oli möödunud aasta kasvuaasta ja seda kogu Baltikumis.

2016. aastal oli Hesburgeri müügikäive kolme riigi peale kokku 58 milj , millest Eestis tehti 20,3 milj , Lätis 19,8 milj , Leedus 17,9 milj € .

Võrrelduna möödunud aastaga on Hesburgeri müügikäive Baltikumis kasvanud 7 milj € võrra, suurim müügikasv oli Leedus (25,5%), järgnes Läti (10,6%) ja Eesti (7%).

Käesoleva aasta algusest hakkas Heburger pakkuma kõikides restoranides kl 8-11 hommikusööki, millega oodatakse enam kliente ka hommikusöögile.

Hesburgeril on täna Baltikumis 133 restorani, neist 42 Eestis. Kokku investeeris ettevõte uute restoranide arendamisse Eestis 2016. aastal 2,12 milj €, avades 5 uut restorani. Sel aastal planeerib ettevõte investeerida 2,5-3 milj € ja avada vähemalt 2-3 uut restorani.

2016. aasta lõpus Socio Uuringukeskusepoolt läbi viidud Eesti kiirtoiduturu ülevaatest selgus, et Eestis tegutsevatest kiirtoidubrändidest enim seostatakse hea hinna ja kvaliteedi suhtega just Hesburgerit (45%).

Hesburgeril on Eestis täna 42 restorani, Baltikumis tervikuna 133. Kokku on maailmas tänase seisuga avatud 442 Hesburgeri restorani, lisaks Baltikumile ka Skandinaavias, Venemaal, Ukraina, Saksamaal ja Bulgaarias. Ettevõte on aktiivses arengufaasis ning möödunud aastal avati ainuüksi Baltikumis, kus kokku töötab täna 1400 inimest, 9 uut restorani. Hesburgeri restoranides üle maailma on töötajaid ligikaudu 6700 ning see arv suureneb pidevalt. Hesburger on 1966. aastal Soomes rajatud perefirma, mille asutajateks on Heikki ja Kirsti Salmela.