09.01.2018

Hesburgeri majandustulemused: Leedu turg kasvab kõige kiiremini

2017. aastal oli Hesburgeri müügikasv Baltikumis keskmiselt 17%.

Võrrelduna möödunud aastaga on Hesburgeri müügikäive Baltikumis kasvanud 7 milj €, suurim müügikasv oli Leedus (30,1%), järgnes Läti (13,3%) ja Eesti (8,3%).

Hesburgeri müügikäive kolme riigi peale kokku oli 67,8 milj €, millest Eesti moodustab 21,98 milj €, Läti 22,47 milj € ja Leedu 23,43 milj €.

Möödunud aastal investeeris Hesburger Baltikumi uutesse ja renoveeritavatesse restoranidesse kokku 6,9 milj €. Eestis avas ettevõte 2 uut restorani ja renoveeris ühe.

2017. aasta peamine fookus Hesburgeri müügiarenduses oli üleminek digitaalsetele tellimustele Hesburgeri rakenduse kaudu. Aasta lõpuks oli Soomes, Eestis ja Lätis rakenduse alla laadinud enam kui 1 miljon inimest, Leedus lansseeritakse rakendus järgmisel nädalal.

Täpsemalt: https://www.hesburger.ee/rakendus

Kiireima kasvuga Hesburgeri turg üldkokkuvõttes oli möödunud aastal Bulgaaria, kus avati viis restorani. Kümne aastaga on plaan Bulgaarias avada 50 uut toidukohta, investeeringu suuruseks kujuneb ca 35 milj €.