09.01.2019

Hesburgeri majandustulemused: jõudsime välisturgudel pea 100 miljoni EUR käibeni

2018. aastal oli Hesburgeri müük välisturgudel*  kokku 98 milj €, kasvades 13%.

Müügikäive kolmes Balti riigis ulatus 80 milj €, millest Eesti moodustab 24,95 milj €, Läti 26,10 milj € ja Leedu 29,01 milj €. Baltikumi müügikasv on võrrelduna möödunud aastaga 17,6% , kasvades 12,2 milj € võrra, enim suurenes müük Leedus (24%), järgnesid Läti (16%) ja Eesti (13%).

Möödunud aastal investeeris Hesburger Baltikumi uutesse ja renoveeritavatesse restoranidesse kokku 11 milj €. Eestis avas ettevõte eelmisel aastal 2 uut restorani.

Paralleelselt uute toidukohtade avamisega, tegeleb ettevõte aktiivselt ka Hesburgeri mobiilirakenduse arendamisega. Eestis on tänaseks rakenduse alla laadinud üle 100 000 inimese (https://www.hesburger.ee/rakendus).

Hesburgeril on Eestis 47 restorani, Baltikumis tervikuna 145, töötajaid 1800. Kokku on maailmas tänase seisuga avatud 476 Hesburgeri restorani üheksas riigis, lisaks Soomele ka Baltikumis, Venemaal, Valgevenes, Ukrainas, Saksamaal ja Bulgaarias. Hesburger on 1966. aastal Soomes rajatud perefirma, mille asutajateks on Heikki ja Kirsti Salmela.

 

* Venemaa, Valgevene, Bulgaaria, Ukraina, Saksamaa ja Baltikum.