01.06.2021

Hesburger investeerib miljoni oma Eesti restoranide digitaliseerimisse

Hesburger alustab tänasest teenindamist ka iseteeninduskassades, avades Baltikumi esimese digikassa Eestis, Pärnu Niidu restoranis.

Hesburgeri arendusdirektor Ieva Salmela sõnul on ettevõtte käesoleva aasta prioriteediks iseteeninduskassade avamine kõikides Eesti restoranides. Uudne iseteeninduskassa pakub klientidele võimalust tellida eine, kasutades kohe ka oma boonuskaarti ja seal sisalduvaid sooduskuponge.

Sarnaste iseteeninduskassade paigaldamist alustati möödunud  aastal Soomes,  kus need on edukalt töös juba enam kui sajas Hesburgeri restoranis. Sealne kogemus näitab, et kliend on digikassad väga hästi omaks võtnud ja sealtkaudu tellitakse aina enam.

Aina enam populaarsust kogub ka Hesburgeri mobiilirakendus, mida on tänaseks allalaetud 360 440 korda ja mille kaudu müüdi ainuüksi möödunud aastal Eestis ligi 2 miljonit burgerit ja tortillat. Kolm kõige populaarsemat toodet Eestis on juustuburger, Hesburgeri eine ja Juustuburgeri eine.